PDA

View Full Version : Wierd Tasos sighting, kinda OT, just look.



Wreatch
07-14-2008, 04:41
I was reading the eq2 forum and got a link to this noob comic strip, which is funny. The first part says "thanks to Tasos Flambouras for the punchline to is episode" huh?

Thought it was interesting.

That is all, ty.

http://www.clichequest.com/index.php?pos=227

http://www.clichequest.com/index.php?pos=235

Shadow Walker2020
07-14-2008, 04:47
Another thread doomed for locking

alfaroverall
07-14-2008, 04:48
Claus in particular has been a good friend of Gianna, the creator of The Noob, for a long time. I imagine Tasos has gotten in touch with her as well.

That Darkfall banner isn't on her website just because she's a fan of the game...

Dreadknought
07-14-2008, 04:50
I was reading the eq2 forum and got a link to this noob comic strip, which is funny. The first part says "thanks to Tasos Flambouras for the punchline to is episode" huh?

Thought it was interesting.

That is all, ty.

http://www.clichequest.com/index.php?pos=227

http://www.clichequest.com/index.php?pos=235

Old info

KalTheo
07-14-2008, 04:51
Slightly interesting you point it out, but that comic has been up for over a year. Nothing new here.

Wreatch
07-14-2008, 04:53
Slightly interesting you point it out, but that comic has been up for over a year. Nothing new here.

Thanks for pointing that out, didn't mean to imply it was NEW info, i had never seen it before.

Move along folks, although the comic is funny :P

Didn't realize they were friends or whatnot. Thanks for clearing this up.

Shadow Walker2020
07-14-2008, 04:53
That Darkfall banner isn't on her website just because she's a fan of the game...


Shes probably hoping for a beta slot. And, she'd probably be right.

alfaroverall
07-14-2008, 04:56
Shes probably hoping for a beta slot. And, she'd probably be right.
Oh it's almost guaranteed she'll get a beta slot if she wants one. She's a personal friend of the lead developer and has maintained a banner for the game for years. Hell, that banner is the reason I wound up here.

Shadow Walker2020
07-14-2008, 04:58
Oh it's almost guaranteed she'll get a beta slot if she wants one. She's a personal friend of the lead developer and has maintained a banner for the game for years. Hell, that banner is the reason I wound up here.

If thats the way into beta, then I should just make a site with nothing but Darkfall banners and call it collegegirlhotsexy.com so alot of people go there. Granted, it would be false advertisement, but it would get more people aware of Darkfall.

I found out about this site through Stratics, back when they were still advertising this game as an up coming one. Now, there isnt any mention of Darkfall there at all.

maskedtears
07-14-2008, 05:02
I liked it :)

alfaroverall
07-14-2008, 05:05
If thats the way into beta, then I should just make a site with nothing but Darkfall banners and call it collegegirlhotsexy.com so alot of people go there. Granted, it would be false advertisement, but it would get more people aware of Darkfall.
It helps for the website to actually have some relation to the product in question while still getting a large number of hits. Horny guys are not that likely to click a link for "Darkfall"; they're gonna hit their back button and find some actual porn. By contrast, people looking at The Noob are fairly likely to be jaded with current MMOs.

Also, you're not a personal friend of the lead developer :p

I found out about this site through Stratics, back when they were still advertising this game as an up coming one. Now, there isnt any mention of Darkfall there at all.
That's a damn shame...

On an unrelated note, why have there been no flames on Wreatch for reading the EQ2 forum?

Poco87
07-14-2008, 05:05
+1

Shadow Walker2020
07-14-2008, 05:10
It helps for the website to actually have some relation to the product in question while still getting a large number of hits. Horny guys are not that likely to click a link for "Darkfall"; they're gonna hit their back button and find some actual porn. By contrast, people looking at The Noob are fairly likely to be jaded with current MMOs.

Also, you're not a personal friend of the lead developer :p


You never know. Thanks to AoC, MMORPGs and porn go dick in hand now. Those horney guys may very well just click on the Darkfall banner hoping it will have breasts in it like AoC does. As they read on, they might actually take their hands out of their pants and be turned on (in a non sexual way) to Darkfall's content and open PvP.

Corwen
07-14-2008, 05:35
CGI boobies... Can't go wrong with em...

Wreatch
07-14-2008, 05:36
It helps for the website to actually have some relation to the product in question while still getting a large number of hits. Horny guys are not that likely to click a link for "Darkfall"; they're gonna hit their back button and find some actual porn. By contrast, people looking at The Noob are fairly likely to be jaded with current MMOs.

Also, you're not a personal friend of the lead developer :p

That's a damn shame...

On an unrelated note, why have there been no flames on Wreatch for reading the EQ2 forum?


Because we all need SOME game to hold us over until DF comes. At least it wasn't WoW. Sheesh.

I also read the AoC forums as well, only because I bought that SHIT and got bored at lvl 12 thinking, this game blows. I was right of course, as its falling flat on its fraudulent, false advertising face, which is a whole other story altogether.

lawlerz
07-14-2008, 07:09
If all it takes is a banner to get into the beta, we should all join forces and make tons of df fansites with banners everywhere. It would be like when everyone joined up for random clans to get into clan beta.

Deja vu
07-14-2008, 15:53
it cool that he knows the noob, It is a funny comic.

Biggs
07-14-2008, 15:55
Moved to Off-Topic.