PDA

View Full Version : Commander Zim



Jangang
06-05-2008, 20:33
Anyone Seen it? Its a kids show that was on Nickolodean or some shit... I've been watching the DVD's lately and must say, this show is FRICK"N AWESOME!

http://www.youtube.com/watch?v=yxW1TvHSyUU

(Though it really doesn't showcase the awesomeness that is Zim! Its the only clip I've been able to find on youtube that wasn't dubbed w/ music over it.)

korosec
06-05-2008, 20:35
thanks for the laugh... i must see more

Jangang
06-05-2008, 20:36
More clips

http://www.youtube.com/watch?v=SXQirRH8gUE
http://www.youtube.com/watch?v=Mqmb4XHcWVI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=AHsroIxnIeQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=tWvHk72rjno&feature=related

The full episodes are better obviously as you the the story and the epicness in tact. :D

umustbemistaken
06-05-2008, 20:37
I used to watch it. Its unique vision was pretty cool

Zokten
06-05-2008, 20:39
Watch it here and there and liked it, but found his comics to be far better.

Jangang
06-05-2008, 20:40
Watch it here and there and liked it, but found his comics to be far better.

Linkage? This be the first I've heard of comics. :D

Zokten
06-05-2008, 20:58
Linkage? This be the first I've heard of comics. :D

I own pretty much all of these (not really a fan of comics but these I like a lot.)

Also there are cameos from them in Invader Zim

http://en.wikipedia.org/wiki/Johnny_The_Homicidal_Maniac

http://en.wikipedia.org/wiki/I_Feel_Sick

http://en.wikipedia.org/wiki/Squee

http://en.wikipedia.org/wiki/Fillerbunny

Jangang
06-05-2008, 21:22
Coolness

Xinnro
06-05-2008, 21:34
Do you mean "INVADER" zim?


I use to watch the show all of the time..it is indeed hilarious.

Jangang
06-05-2008, 21:36
LOLERSUACE! Yeah, that would be it... I suppose that's why I couldn't find good clips and all, having the name wrong...

/Retard Moment

Paralda
06-05-2008, 21:41
You mean Invader Zim?

Edit: Lawl.

http://www.youtube.com/watch?v=-lrdUUyeS2c&feature=related

GUESS WHO MADE WAFFLES?!

Scully
06-05-2008, 21:54
I remember Commander Keen...

Fluffington
11-25-2008, 04:19
lol

Ban IMO.

ejnomad07
11-25-2008, 04:19
lol

Happy yet? Or you going to Necromancer some more?

palo god
11-25-2008, 04:19
I love this show.

Fluffington
11-25-2008, 04:21
I love this show.

It was Invader Zim and yeah, it was pretty good.

IthroZada
11-25-2008, 04:22
My girlfriend has every episode on DvD, its the only reason I'm dating her :ninja:

verlox2
11-25-2008, 04:36
I always thought it was pretty stupid and disgusting.

Silverhandorder
11-25-2008, 04:40
I love this show it was competing with fairly odd parents on that channel and they kept the fucking fairies over this awesomeness.

IthroZada
11-25-2008, 04:42
I love this show it was competing with fairly odd parents on that channel and they kept the fucking fairies over this awesomeness.

They were probably trying to keep the kids safe from the brutal honesty of what humanity is truly like.

FermentedLies
11-25-2008, 04:56
Do you mean "INVADER" zim?


I use to watch the show all of the time..it is indeed hilarious.

Yeah. Also, SQUEE! :D

Paralda
11-25-2008, 04:57
You mean invader Zim?

Best show ever.

I LOVE WAFFLES.

Beorg
11-25-2008, 05:00
Zim? As in the alien in your signature, Jangang?

It's alright, I guess, I really don't care for cartoons anymore besides Scooby Doo, the Jetsons, the Flintstones and Tom and Jerry.

I remember when the series first started, I liked it back then, but I haven't watched much of it since.

Dazarthas
11-25-2008, 05:05
I remember Commander Keen...

I move to derail this thread to talk about Commander Keen, because he clearly rocks harder than Invader Zim.

Incanam
11-25-2008, 05:34
How could you not remember the proper name of Invader Zim...disappointing.

Cheezo
11-25-2008, 05:54
The only people around here who still really like Zim are 8th graders who shop at Hot Topic.

In fact, they seem to have been the only ones to like it in the first place. Take that as you will.

ColonelTEE3
11-25-2008, 05:58
Yeah actually its called Invader Zim. Was a great show- it was uniquely dark for nickelodeon's otherwise overly rose tinted view of the world. They only stopped it because of 9/11...fucking politically correct bastards.

...AND ITS MERRY CHRISTMAS DAMN IT. NONE OF THIS HAPPY HOLIDAY BULL SHIT!

FermentedLies
11-25-2008, 06:07
In fact, they seem to have been the only ones to like it in the first place. Take that as you will.

Heh, you'll find that's even more severe with JTHM. I hate noobs in everything.

Bloody blade
11-25-2008, 06:14
I love/loved invader zim